نوشته شده توسط Super User دسته: Latest
منتشر شده در 14 اسفند 1391 بازدید: 2199
پرینت

مراحل برند سازی (Branding):

در حوزه تجارت عوامل و موارد زیادی وجود دارند که باعث می شوند تا کسب و کاری رونق بگیرد

1- طراحی برند:

یکی از مهمترین مراحل برندسازی مرحله طراحی آن است. یک لوگوی زیبا و پرمعنا می تواند به عنوان پل ارتباطی تولید کننده یا ارائه دهنده خدمات و مشتریان عمل کند. برندهای بزرگ دنیا با گذر زمان تغییراتی را در لوگوی خود در جهت بهبود هویت برند برای یافتن یک برند قدرتمند اعمال نموده اند. برای مثال "برند کوکاکولا که اولین لوگوی خود را در سال1886 طراحی کرد"[1] اما همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این لوگو به مرور تغییرات زیادی را متحمل شده تا به شکل امروزی رسیده است.

 

 

 

 

پس از ارائه کلمات، اعداد، تصویر، رنگ و موارد مورد نظر مشتری به موسسه بین الملل، گروه متخصصین طراحی و گرافیک در موسسه بین الملل طراحی و ساخت علائم تجاری (برند) پس از تجزیه وتحلیل موسسه، شرکت و سازمان و فعالیت آنها و فعالیت های تحت پوشش و نیز تحلیل بازار هدف و با توجه اقلیم، محدوده کاری، نیاز و درخواست مشتریان به صورت رایگان انجام می دهد. پس از طراحی با استفاده از شیوه های نوین بازاریابی و نظرسنجی احتمالات در خصوص ثبت برند را سنجیده و احتمال ثبت آنرا به حداکثر می رسانند.